marți, 30 noiembrie 2010

Rock.

   S'live Rock s-a tinut si anul asta. Pentru neinitiati, S'live Rock este un festival rock (iti poti imagina?) organizat de studentii din Braila si Galati care se tine in club S. Galati.
  Au cantat Rebel Fara Puls (care au catadicsit sa se miste anul asta), Addiction (mici emo din Braila care fac coveruri grozave), inca o trupa al carei solist seamana cu Kurt Cobain, 789 Art ( =33 ), inca vre-o trupa sau doua si...Vita de Vie. La care nu am mai reusit sa stau pentru ca au cantat in miezul noptii.
  De ce dracu' ai pune 5 formatii sa cante inainte de cea principala cand stii ca se ajunge la ore-fantoma? Va imaginati ca marea majoritate a publicului a plecat pana la 1 AM.
  Exceptand asta, a fost dragut. Nu mai fusesem la un concert rock de aproape un an de zile si a fost ca si cum cineva mi-ar fi injectat o supradoza de endorfina. Nu am reusit sa stau decat pana pe la 22:15 ca nu aveam chef sa merg pe jos 7 km in toiul noptii singura. E destul de obositor si plictisitor.
  Se subintelege faptul ca a doua zi dimineata abia am ajuns la olimpiada, ca nu imi puteam misca gatul si ca eram plina de vanatai. Dar asta e partea frumoasa.

Sheesh.

3 comentarii:

cristina spunea...

\m/Hell yeah!S-ul a fost rock pentru o noapte!!!Stay rock!!!

Claw spunea...

Eu nici nu m-am mai dus la olimpiada :))

Anonim spunea...

All bands rocked\m/... We want more :))