duminică, 12 decembrie 2010

Hello, madness.

  A inceput nebunia. Serios. Nu e nici 15 decembrie si deja cantecele de Craciun si colindele de aud la fiecare post de radio (exceptand RockFm, dar nu stiu de ce am scris asta), in fiecare magazin, biblioteca si cred ca pana si in toaletele publice.
  Ce-i asta? Incepe Craciunul pe 1 decembrie si nu m-a anuntat nimeni? Toata lumea cumpara cadouri, alearga dupa mancare, face planuri pentru sarbatori, isi pregateste tinuta de revelion. O rly? Eu cu cine votez?
  Imi place Craciunul. Serios imi place. E mancare, lene, cald in casa, lene, mancare, vacanta, lene. Am utiat sa mentionez mancarea. (Nu, tu cel ce nu ma cunosti, n-am 70 de kile.) Daaaar, de ce trebuie sa inceapa de pe acum? Pentru ca mie 3 zile de Craciun mi se par destul. Ba chiar prea mult, in unele situatii. Ce sa mai spun de o luna intreaga?
  Incerc sa inteleg entuziasmul unora, dar sa agati globuri in brad de la jumatatea lui noiembrie...da-o-n sange de treaba.

  W/e, una peste alta, mai am o saptamana de cumparat cadouri (ipocrizia) si inca n-am nici cea mai mica idee ce sa fie. Also, imi cam sufla vantu-n buzunare. Dar nu conteaza. Important e sa vina vacanta. Si lenea, si mancarea, si le-. Da, ati priceput.

2 comentarii:

Anonim spunea...

craciunul pute, sau poate doar eu tre sa fac baie?

Ruki spunea...

Depinde de locul unde te afli. La mine nu pute.