marți, 19 octombrie 2010

La multi ani, Cristina!

  Uite ca ti-a venit si tie randul sa ajungi printre ăi batrani. Gandeste-te ca ai tai te vor pune sa-ti platesti singura amenzile din gradina publica.
  De fapt, ai 18 ani. Incepand cu ziua de astazi vei putea sa faci tot ceea ce ai facut pana acum. Dar legal.
  Si nu-ti spun decat sa fii orice si oricum vrei tu sa fii. Adica multumita. Ai atata timp in fata. Dar esti majora acum.
 
  Nu-mi voi cere scuze pentru cat de seaca este urarea mea - stii ca eu am comentarii seci mereu. Dar e duminica si abia m-am trezit. Da, e scris de duminica. Sunt prevazatoare. Pana la urmatoarele ordine...



  La multi ani!

4 comentarii:

cristina spunea...

U are amazing:*.multumesc mult pentru urari.Da am 18 ani,la dracu',imbatranesc,ajung fosila.Dar what the hell,I'm over 17,i don't care:)).Va iubesc ba!!!!!!!!!!!!!!!!Multam imens pentru tot!!!!

Anonim spunea...

hehe.. Bun venit in randul Fosilelelor :D :)) ! La Multi Ani !!
Pe scurt : "Miss u guys!"

Teo

Anonim spunea...

La Multi Ani!! Si La Multi Bani!!

Bote

cristina spunea...

Sar'na ba copii!Va pupa mamaia.Sanatate!Rock on!!!!:D