sâmbătă, 14 august 2010

Hai la mare

  Hah, pseudo-vacanta mea s-a terminat acum vre-o 3 zile, dar abia acum m-am automotivat si mi-am adunat puterile si cheful de scris. Deci da, am fost pe litoralul romanesc. Ca, deh, an de criza. Vacanta de familie e de familie. A se citi: mama, tata, sora-mea, gagica-su, var-meu cu gagica-sa pe la sfarsit. Si eu. Pentru ca un anumit Sorin nu a vrut sa vina...Si nu ca as fi tinut prea mult >.>
  Aaanywayz, astea au fost the newz. Acum, unii dintre voi se pot intreba: Ce a facut Ruki la mare? Nu ca mi-as da o atat de mare importanta sa cred ca sunteti interesati de mine, dar pot numi cel putin 3 persoane a caror curiozitate trebuie satisfacuta.

 Scurt rezumat: 
  Am murit de cald. Metaforic vorbind, bineinteles. Sau nu. Prima noapte m-am zvarcolit pe tentativa mea de pat (m-au vazut mai mica si mai singura si m-au culcat pe canapea. Ca ce dracu'?...) pana cand m-am enervat si m-am intins pe jos sub aparatul de aer conditionat. A fost divin.
  M-am prajit. Si de data asta nu e metaforic. De la bust in sus. Pentru ca nu sunt persoana care sa aiba nevoie de bronzat sau sa tina la o extra-culoare, m-am ferit de soare cat de mult am putut. Dar nu am putut cara umbrela si-n apa. Asa ca mi-am prajit umerii si fata. E de prisos sa adaug ca nu m-am mai putut sprijini cu umerii de nimic 5 zile. Si m-am innegrit considerabil.
  Am vazut chestii de aur mai mari decat Pula lui Sergiu agatate la gat, de urechi sau atarnate de maini. E o blasfemie sa spun asta, bineinteles. Nimic nu e mai mare decat Pula lui Sergiu. Dar, revenind. Pot pune pariu ca posesorii bucatilor de aur masiv s-au inecat din cauza greutatilor considerabile pe care le carau cu ei in apa. Ar trebui sa se infiinteze o proba de concurs: De cate ori poti mari o bijuterie decenta? Sau proba la olimpiadele sportive: Inot cu kitchuri tiganesti.
  Am inotat in ciorba. Nu, apa nu a fost murdara, au aparut doar cateva alge pe ici-colo dupa furtuna. Dar a fost extrem de calda. De fapt, cald e un cuvant rece pentru a descrie apa marii. Dusurile pe care le fac eu sunt cu mult mai reci decat era apa. Dar nu a fost o atat de mare tragedie. Cel putin nu am mai avut momente de respiratie oprita si accese subite de ras cand intram in apa.
  Nu am vazut niciun mascul trecut de 25 ani fara burta sau inceput de burta. Si asta spune tot pentru acest paragraf.
  Vroiam sa scriu asta in ultimul paragraf, dar il voi srie aici. Am vazut cei mai geniali (Da. Stiu ca genial este un superlativ in sine. Numiti asta absolutul superlativului absolut.) tipi posibil. A fost concurs de acrobatie aviatica si tipii au fost...wow! O sa pun cateva linkuri la sfarsitul articolului, desi tin sa precizez ca video-urile nu arata pure awesomeness-ul care a fost.
  Am racit. Mi s-a parut mie ca vocea imi suna ciudat, dar am crezut ca mi se pare. Eh, am reusit sa fac febra de 39+ si restul e istorie. Am scurtat vacanta tuturor. =3


  Am auzit multe persoane plangandu-se de litoralul romanesc, dar nu a fost atat de rau. Cred ca depinde si de statiunea in care mergi. (inb4 Vama. Nu, n-am fost in Vama in vacanta de familie.) Plaja a fost curata, apa la fel, nu a fost aglomeratie sau zgomot. Lasand la o parte opulenta cu care isi plimbau unii lingourile de aur pe degete, barbatii cu burta si salvamarii sfrijiti, totul a fost ok.


http://www.youtube.com/watch?v=5UrTSUxZHLY
http://www.youtube.com/watch?v=REKlzGBTmZc
http://www.youtube.com/watch?v=yd-VL8XUVj8&feature=related

Genial, frate.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Prea tari "Genialii". Asta a fost . presupun , o parte de vacantza that you enjoyed. Naspa partea cu "39+" dar nu cu mult timp dupa tine am experimentat si eu aceeasi senzatie.