sâmbătă, 19 martie 2011

The Lord of the Rings

  Astăzi am revăzut, pentru a treia oară, cred, The Lord of the Rings. Ca de obicei, iar m-a prins febra fantasy (de mâine mă apuc de recitit cărţile). Şi e şi normal  atunci când te uiţi la Aragorn (Viggo Mortensen e destul de bătrân si not really hot cu părul scurt) timp de mai bine 6 ore. Am avut nişte teoretice dureri de nas incredibile.

  Anywayz, ce mă interesează pe mine sunt sugestiile de cărţi/filme/anime-uri asemănatoare cu LOTR. Sau doar fantasy. Dar fantasy de calitate, nu prostii gen Jonathan Strange & Mr. Norrell. Şi trecând, pe cât posibil de cărţile lui JRR Tolkien si Harry Potter (care, sincer, nu prea are nimic în comun cu LOTR). Deci, aş aprecia înalt dacă mi-aţi face nişte recomandări drăguţe. Si să ştiţi că elfii sunt mai mult decât bine veniţi. (Trebuie sa precizez că rolul lui Legolas a fost singurul în care Orlando Bloom mi-a plăcut cu adevărat...Eh, poate puţin şi în rolul lui Turner din Pirates of Caribbean. Dar numa' puţin.)

Niciun comentariu: