vineri, 10 septembrie 2010

Summer favs

   Ma uitam la niste pizdese pe youtube care faceau clipuri cu month favorites si am facut o recenzie a lucrurilor care mi-au placut vara trecuta. Asa...pentru râşi. Si pentru nostalgie, bineinteles...
  House M.D
 /trollface. Cu o punga de cereale, o cutie de lapte si ploaie. Sau fara. Orele 1:30 - 3:30 ale noptilor mele de vara au fost ocupate cu House. Ma ajuta sa dorm mai bine. Pe dracu'...
  Chitara si muzica folk
 Pentru noptile iesite in parc si tot praful care s-a asezat in ultima saptamana pe chitara mea. Si din cauza degetelor mele, poor things. Also: Ducu Bertzi, Nu Acum, Hara, Pasarea Colibri, Victor Socaciu, Vasile Seicaru. Muzica adevarata, dudes. Muzica adevarata...
  Acrobatii aviatice
 Ahahaha! Mi-au facut vacanta mai frumoasa. Si atat.
  Harry Potter
 Da. Pentru cei ce nu stiu, sunt HPfag. La sfarsitul verii am inceput sa recitesc seria pentru a treia oara. Si, ca de obicei, au revenit sentimentele de prima data, de acum mult timp. Curiozitatea aia de copil si sentimetul de caldura si siguranta. Cand am citit prima data ultimele volume, afara era frig, dar la mine era extrem de cald. Si stateam singura in mijlocul patului si citeam. Si ma simteam bine.
 Imi pare rau, dar nu ma pot abtine de la cacaturi sentimentale atunci cand vine vorba de carti. Bucurati-va ca nu vorbesc despre Vrajitorul din Oz.
  PC games
 =3 Si in special adventure. Cele doua Syberia, cele doua The Longest Journey, seria Silent Hill, Mario si Captain Claw pentru a-mi aminti de copilarie, chiar si Sims. Si sa nu uitam de MMORPuri. God save our computerz.
  Taverna Dinogetia
 In care nu am petrecut prea mult timp, dat fiind faptul ca nu prea am fost in Galati vara asta. Acum as vrea sa tinem um moment de reculegere - din cate am inteles, nu se va mai deschide. Cel putin, nu atat de curand. Galatiul nu va fi la fel fara Taverna. :<<
  MAC Cosmetics
 Care m-a facut fericita usurandu-mi considerabil portofelul. Dar m-a facut fericita, da?
  Limba engleza
  Pentru simplul fapt ca mi-a asigurat banii pe vara. N-au fost ei prea multi, dar cel putin au fost. Deci, multumesc, limbă engleză.
  Stii tu ce site
  Nu o fi asta raid, dar nu ma risc sa incalc regulile 1&2. Dudu stie despre ce vorbesc. E locul in care poti plange, rade, vomita, nostalgia, manie strasnica (da, e un verb) in aceeasi zi. E locul care mi-a pervertit vizualul, auditivul si chiar si olfactivul si gustativul timp de 3 luni de zile. Si nu numai, dar vorbim despre vara aici.
  Si nu in ultimul rand baietii. Cine stie cunoaste. Pentru toate noptile pierdute impreuna, nervi, alcool, barfe, amuzament, MASINI, ARMATA. Chiar si tractoare. Sa-i iau pe rand? Nu are rost, desi ma face sa ma simt bine. Ca, in definitiv, sunt amicii mei. Chiar daca ma enerveaza.
  El are un loc special aici pentru ca ma face sa trec prin toate starile posibile. si pentru ca ma iubeste. <3

  Inceputul toamnei ma impedica sa imi aduc aminte tot ce s-a intamplat vara asta. Deci, cel mai probabil, voi scrie o a doua parte sau voi reveni cu un edit. C'est la vie.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Fain.Cu muzica .Pur adevar.Taverna,asteptam ca Liviu si Florin sa o deschida.Si te admir pt faptul ca citesti MULT si ca ai sentimente adanci cand vine vorba de citit.:3
Sa stii ca mi-e lene sa imi scriu blogu si etc:">...Tupu:P

Anonim spunea...

Tristete imensa in sufletele noastre.Miros nostalgie acuta cand intru la tine pe blog.Summer's gone,we're feeling like it'll never be summer again.Anywayz:1 like for"House MD",moment de reculegere pentru taverna.Sa speram ca reinvie in curand,ca altfel "boredom"va domni peste noi.Miss it already.And congratulations.For Sorin and u both.Love each other:>.Greetings'n *massivehugs*.Cristina.

InFiNiTy spunea...

cristina are dreptate...apropo nu stiu daca ati aflat dar cica avem camere de filmat in tot liceul inclusiv in clase...deci oricum va fi plictiseala totala:(

Ruki spunea...

Tu vorbesti serios?

Anonim spunea...

cel putin poate te va mai incalzi gandul ca "va mai fi"..si nu doar pe tn...de fapt...pe toti..frumoasa vara,frumos articol:)