marți, 3 august 2010

Here we go.

  Pentru ca ma plictisesc, mi-am spus sa incep seria de articole propuse de voi. Le voi scrie in ordinea in care au fost postate comentariile fara sa omit vre-unul. Doar am promis...

  Deci.
Primu' Anon o zâs:
Write about love,your last boyfriend....thing like that whant people to read.. know are nothings but people like those nothings....
  Învaţă să engleză, faggotule.

  Sa scriu despre dragoste. Ce pizda ma-sii sa scriu? Nu ajung cele aproximativ 6.340.000 de pagini pe care ti le da fratele Gugăl? Sau cele 1.760.000.000 rezultate dupa cautarea cuvantului love? Dar cum tu nu papi engleza, te rog frumos sa ramai la limba materna. (inb4 sa-i deie. Stiu despre ce vorbesc.)


  Imi place cuvantul dragoste pentru ca se gaseste pe buzele tuturor pizdeselor de 11+ ani. Am fost mustrata de catre o pustoaica in jurul varstei de 12 ani atunci cand i-am spus prietenului meu ca nu am chef sa ies cu el in ziua respectiva. '_'
  Umm...Seriously guyz. Can we...just, can we?...Thanks.
  Cu baietii e mai usor. Hormonii lor o iau razna ceva mai tarziu...cam prin clasa a VII-a. Si, din ce-am vazut, oricum nu dau prea mare importanta. Se cred mari gansta si-si intreaba, timid, pretenele daca le dau voie sa le sarute pe buze. Eu stiu. Pierd destul de mult timp pe langa pustii de 13-14 ani. Pedobear-ul din mine simte nevoia de a se exprima, cate-odata. Am specificat asta pentru a evita comentariile gen: Tu de unde mouse-ul meu cel fermecat stii cum se comporta plozii de clasa a VII-a?

  <3 Vivi pentru ca este cel mai genial pusti din clasa a VII-a pe care il cunosc. A VIII-a, scuze.


  Dar. Opinia MEA despre dragoste? Habar n-am. Nu m-a interesat subiectul asta. Si nu, n-o sa incep sa scriu despre cum imi iubesc familia si catelu' si purcelu' si giraful de plus. Pentru ca nu. N-am fost niciodata în lăvuri. Eu sunt asa...mai superficiala. Imi alearga privirea dupa diversi indivizi si atat. Deci nici macar nu voi incerca sa scriu despre dragoste. E un subiect mult prea amplu si profund pentru mine - atat in general, cat si in particular. Si nu prea-mi pasa, sincera sa fiu. Pentru ca nu, din nou.


 Fostul meu prieten. De ce as scrie despre fostul meu? Am promis ca voi trece prin toate subiectele propuse, dar nu am spus ca nu voi comenta la ideile stupide ca asta. Fostul meu e un tip ok. Kthnxsurebye.



 Acest articol este sec. Puteti evita acest fenomen venind cu idei decente.

  Si o puteti face aici

4 comentarii:

Anonim spunea...

Prima impresie: fuck :))

Din aceasta publicatie, cred, cea mai buna parte a fost ce in care , practic, i-ai indicat acelui anon cat de stupid si plictisitor poate fi.
Cred ca ai pute face publicatii pe baza "Anon faggots".
Recunosc, pentru unii ar fi trist, pentru altii copios. Dar cei tristi ar putea fi aruncati cu gandul la publicatia care poarta numele "Dear friends," , publicatie care o sa ii intristeze si mai profund.

Scar(c:)

Anonim spunea...

P.S. putea* (ar trebui sa ma corectez aninte sa public un comment)



SFANTA LOLAIALA FIE CU NOI !

Ruki spunea...

E destul de aiurea sa le spun Anoni. E cam jignitor, atat pentru mine, cat si pentru alte persoane decente. Dudu stie de ce. Dar daca nu specifica cine sunt, cum ar trebui sa le spun? Blogger anoni?

Dudu spunea...

Ma numesc Dudu , iar acest post m-a facut sa zambesc.Inb4 summerfags who will start calling me newfag.