joi, 22 iulie 2010

Avansăm

Hehe. Astazi mi s-a facut dor de html asa ca m-am pus pe editat. Blogul nu este finalizat inca asa ca stati pe-aproape pentru viitoarele schimbari.

De-ocamdata nu am schimbat decat bannerul (care, mai mult sau mai putin, e acelasi :/), am adaugat doua pagini noi (pe care le vor urma alte 2-3 cu linkuri externe) si treaba aia din coltul dreapta sus. Cred ca voi modifica si sistemul de postare a comentariilor ca s-au plans cativa.

Daca aveti sugestii sau nemultumiri mi le puteti transmite intr-un comentariu la acest post. Thanks. :3

Un comentariu:

Mariko21 spunea...

Ti-ai facut-o cu mana ta ;;)

Banner:
- Scrisul portocaliu ceva mai jos;
- Nu prea imi place stilul scrisului portocaliu;
- Delimiteaza-l cumva sa vina la acelasi width cu restul sau daca il vrei mai lat muta imprastie continutul pe toata suprafata.


Efectul din colt:
- e nice, mai ales ca ai pus si trollface.jpg acolo ;)) si ai bagat si o reclama ascunsa ntz ntz ntz


Meniu:
- bara e ok, culorile merg, desi poate ar fi mai bine sa "sincronizezi" verdele din meniu cu cel de pe banner pentru continuitate, cu verdele care iti place mai mult dintre ele;
- nu imi place ca la hover dispare cu totul liniuta de 1px de sus.

In rest e ok, clean & simple. Imi place ca e scrisa clar data la post, e intreaga.

Obisnuieste-te sa bagi tag-uri (etichete), sunt bune pentru crawler-ele Google si inscrie-l cand e gata prin directoare (iti dau eu programelul folosit cu ZooZ)

Oh, si baga si tu butonas de rss feed cu feedburner si butonas de like la fiecare articol pentru facebook... Nu stiu cat iti permite blogspot-ul la personalizari, insa.